Tuesday

Idag är jag ledig från jobbet sen jag måste skriva in mig i en bank plus att jag måste fixa ni-nummer så stressigt stressigt. Det blir en massa springande på stan helt enkelt och lite shoppande om jag hinner vilket jag ska se till att jag gör.
Vill köpa lie saker till lägenheten också. Det känns så välja skönt att ha sin egen lägenhet och fixa till den hur man än vill. Dock är det inte lika hett att komma in i ett kök där maten från igår står framme, disken är massiv och det luktar helt enkelt en blandning av den goda mat lukten, flytning och koss så här ska hinnas städa också.
Ja, detta är det glamorösa jag ska unna mig idag och ifall jag & Mr pojkvän inte tar tag i det kommer ingen annan att göra det åt oss!
Ciao for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0