Äntligen "hemma"

Efter all längtan och tjat om England och Manchester så är jag & mr pojkvän finally here!
Ja, alla ni där hemma det är för bra för att vara sant. Britter, gallerierna, festerna, t.om. vädret är bättre här.
Som många vet så måste man först bo på ett vandrarhem för att kunna finna jobb och lägenhet, men vandrarhemmen här var inget att hänga i julgranen precis så vi tog in på ett hotell och efter idag kommer kämpandet att finna jobb & hus att börja.
Är så jävla trött men är helt överlycklig att jag äntligen är här och jag sitter och ler för mig själv hela tiden medan mr pojkvän börjar tro att jag är lite lätt efterbliven.
När vi kom hit bytte vi om, tog en paus och sen var det direkt ner på stan och fatta att det var mer liv här på en tisdag än det är på en lördag i Stockholm. Jag menar vart i helvete finner man världen partyliv på en tisdag i Sverige?
Men bortsett ifrån alla fördelar så måste jag ändå tacka Sverige för inte bara vår standard utan också för vår säkerhet.
Alltså jag gick hand i hand med mr pojkvän men ändå kollade varenda kille som om jag var utklädd till Jenna jameson eller nått.
Det gäller att vara extra försiktig helt enkelt! 
Nej nu ska jag vila upp mig för imorgon börjar allvaret my friends och på tal om vänner så är alla mina älsklingar otroligt saknade och som jag lovat kommer jag hålla er uppdaterade 24/7!

Ciao for now!

Kommentarer
Postat av: Mich

Aaa bra! glöm inte uppdatering :D

2008-09-24 @ 09:46:45
Postat av: jordii

åhh vad najs :)

2008-09-24 @ 14:09:58
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: Arshii

Vad glad jag blir för din skull dod !! :D Uppdatering gäller fortfarnade ;)

2008-09-25 @ 12:27:50
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0