Friday

Hello mate!
Den börjar man höra för ofta eller cheers mate, britter alltså.
Vaknade nyligen upp efter alla fixning i lägenheten igår och jag måste bara säga att det blev bättre än jag trodde. Ska packa upp det sista bara så kan jag ta kort.
Mr pojkvän är och köper frukost och jag sitter här och bloggar för fullt sen alla börjar klaga om att jag skriver för lite.
Lägenheten är verkligen perfekt för oss just nu, men folk ringer oss varje dag om nya så idag ska vi på visning igen och alla lägenheter dem ring angående ligger 5 min från stan så kanske flyttar vi igen.
Jobb är vi fortfarande på G med så förhoppningsvis har vi även jobb snart!
England och Manchester annars är guld och jag vill verkligen inte flytta hem även om jag kan känna mig ensam då och då utan min familj och vänner men dem alla får komma hit!
Så det är lite kort vad som händer här just nu, Ciao for now!

Kommentarer
Postat av: Micho

gooozi :D jag visste att allt skulle gå bra

2008-09-26 @ 13:33:13
Postat av: Nila!

Baby hoppas det fortsätter så här nu!

Saknar dig

2008-09-26 @ 13:56:20
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0