hår, hår och hår

Nu till höst vill nog alla klippa sig & färga nytt men vad i helvete ska man nu göra då?
Jag har kollat upp lite med dem nya hårtrenderna för hösten 08 och jag har skaffat mig två favoriter.

1. Axellångt hår är inne nu till höst och bland dem enklaste frisyrerna att styla men jag hade ju det för kanske 1 månad sedan så det får bli till någon annan gång!
2.Kort hår, Rihannas nya look är verkligen ingenting för mig men snyggt är det!
3. Den klassiska luggen som jag nu har "feg klippt," alltså en snelugg som också funkar som en lite längre lugg. Det tycker jag verkligen fler borde klippa eftersom luggen piggar upp hela ens look!
4.Lång och uppklippt är mångas dröm frisyr men inte är det alla som har hår som växer lika snabbt som *önshår. Däremot har mitt hår de senaste året växt riktigt mycket så till höst blir det antingen lång uppklippt hår med eller utan lugg.
5. Bob som även iår tycks vara den pefekta klippningen, men jag har fått så dålig bild av den frisyren för alla som klippt sig så har ångrat sig någon månad efter och velat ha långt hår igen.
Så nu står det alltså mellan 4 & 5, men det lutar mer åt lugg och långt hår! Min favorit bland alla är ju trotts allt Nicole Rithies hår sen min hårfärg är som henne så den blir vinnaren tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0