Keeping Up With Kardashians

Om det finns någonting jag älskar så är det serier! Jag kan helt enkelt inte få för mycket av dem och så snabbt jag har lite tid över för mig själv så sätter jag mig ner och börjar följa en ny serie.
Så nu är det dags att börja kolla på miss skandal brud nr 1, Kim kardashians serie sen jag hela tiden velat se den men aldrig haft tid och nu när Sam sa att han är på säsong två kändes det som att jag var för way behind så vi får väl se om denna serie blir nog att rekommendera för er läsare!
Ciao for now!
Kim må vara lite lätt efterbliven men snygg som sjutton är tjejen!



Kommentarer
Postat av: tiiiinaa

jag ääääälskar keeping up with the kardashiaaaans .. underbart underhållande :D

2008-09-02 @ 22:25:00
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0