Monday

Okej min heta morgonrutin har visst ändrats en del och jag har börjat sova som en tjockis igen.
Min mamma blir förvånad om hon ser mig vaken kl. 11, när mina vänner ringer efter 12 tror dem alltid att jag sover och tror inte på att jag bara låter hes och mr pojkvän tror att jag kommer få spraken på minst 5 jobb om jag inte skaffar tillbaka min morgon rutin. Inte lika hett alltså...

Jag har fortfarande inte fattat men det är såklart mer verkligare nu än för en månad sen. Om två veckor sitter jag på planer på väg till mitt nya hem, The UK där jag ska bo i hela 1 år om inte mer!
Kan ni alla sluta skriva på era bloggar hur mycket ni kommer sakna mig för så fort jag läser det börjar jag gråta som ett barn. Min hejdå fest samt min 19års dag som börjar närma sig kommer bli helt crazy men räkna också med att jag kommer vara lika känslig som en gravid!
Jag kommer gråta av lycka för att flytta till England har varit en dröm, ett mål som jag velat uppfylla sen jag var 11 då jag första gången var i London, men att träffa mina bästa vänner då och då? Det kommer bli en tuff utmaning!
Men som jag sagt innan till alla så kommer vi ha så mycket att berätta, saknat sönder varann när vi ses och jag tror nog att det kommer funka.

Annars så igår var jag hemma och goshade med Ami och sen designade jag Ashs blogg (http://www.arshii.blogg.se/) me like!
Idag ska jag städa mitt rum, fixa lite saker till England och vara med Ami. Ciao Bella


Kommentarer
Postat av: Arshii

Min blogg är grymm!!

2008-09-09 @ 22:20:41
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Nila!

Kul att du gillade den! Designer är ju jag trotts allt hahaha

2008-09-09 @ 22:24:13
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: jordii

det låter så himla kuuuuul! Du kommer att ha dunder där borta.

vi måste ses innan. Planera nått med amira så ses vi. :)

2008-09-13 @ 20:33:35
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0