Next Manchester!

Så nu blir detta de sista inlägget här i sverige på ett bra tag!
Som tur tar jag med mig min bärbara dator som jag fick av min älskling i födelsedags present så ska blogga igen så snabbt jag fått tag på internet, men nu måste jag hoppa in i duschen, vänta på att Katta ska komma och vara med mig nu innan ja drar, packa om lite för min väska går absolut inte att stänga, fixa mig och dra klockan två för sen åker planet halv fyra!
Min slutkommentar till de hela: Oh loooooord im finally leaving!

Jag vet att jag sagt det förr, men ja säger det igen alla mina älskade vänner ni måste komma så snabbt vi fixat lägenhet för jag saknar er redan för mycket så vi ses alla snart igen! Sköt om er otroligt mycket och ha nu riktigt kul så när jag kommer tillbaka får jag höra allt ♥


My new home town baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0