Saturday

Mr pojkvän vill hänga sig!
Tänk att han är i Manchester, men kan han se Manchester United spela? nopp!
 När han var på väg till en pub för att kolla på matchen säger britterna åt han att vända. De har tydligen kommit upp en ny lag att just på lördagar visas inte matcherna någonstans. Jävla idioter!
Så nu ska vi istället dra ner till stan och söka jobb men jag ska också kolla lite affärer. Jag har ju lovar mig själv att inte shoppa något fören jag fått jobb men känner att jag kanske kan köpa något litet iallafall.
Det börjar dessutom bli dags att får lite vänner för fan vad tomt det är utan alla mina vänner, ni alla förstår inte!
Igår kväll skulle jag och Mr pojkvän köpa mat och på vägen från oss till mat stället har vi en club och ett par pubar. Tror inte ni att jag ser massa tjej gäng som påminner mig om mig och mina vänner. Började störtt gråta mitt i stan och alla trodde att jag höll på att dö eller något!
Det är äckligt tomt utan er alla, men som jag sagt nu när jag har lägenhet så är det bara att komma och sätt nu igång för i helvete!
Att komma bort från familj och vänner ingår liksom i det hela men svårt som sjutton. Gråter varje gång jag pratar med mamma & pappa och varje gång jag ser bilderna på mina vänner blir jag deppig. 
Nej jag har klarat mig tills nu så det är bara att ta sig själv i kragen och fixa ett jobb och få lite nya vänner och såklart fortsätta hålla kontakten med mina älsklingar där hemma.

Och nej jag har absolut inte glömt er titta bara vilken heder plats ni alla har fått!


Kommentarer
Postat av: Gudfar

ta kort på affischen med mitt vackra ansikte på som du har tapiserat hela väggen med. det är lugnt,dom blir inte avis. puss

2008-09-27 @ 19:34:51
Postat av: Nila!

Men sam den är i toa och sist när jag duschade blev den helt blöt så du får skicka en ny tapet på dig.. sen är det ju många som skickar nu sist hade jag Brad pitt så du får helt enkelt stå i led hjärtat

2008-09-27 @ 23:46:36
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0