Saturday

Idag har jag vart hemma och tagit det lungt sen jag fortfarande är helt off och seg tack vare antibiotika och man kan ju inte dricka alkohol så en särskilt festlig helg blir det icke!
Som tur kom katta och var med mig nu när jag är så här så vi hade verkligen en slapp och mysig dag. Dessutom solade vi vilket var på tiden och för att inte glömma vår goda taco lagning.
Mot kvällen somnade katta som vanligt efter att hon säger: "Nedi jag ska bara vila ögonen"  och poff efter några minuter ligger hon och snarkar i örat på en. Du och ditt sovande katta är något som sitter långt in i hjärtat (om nu kan säga så).
Hann också fixa till henne blogg, Ned the designer is back och den blev riktigt snygg: http://thesweety.blogg.se/
Men nu är det dags att sova så hörs imorgon, Ciao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0