Sunday

Kan man tröttna på att festa? hell no!
Såklart kom jag sent, men missade inte så mycket och vi skulle precis shota så jag hann till det viktigaste.
Dock var jag helt bakfull, men nu kan jag äntligen tro på att ifall man är bakfull ska man dricka sprit igen dagen efter. Det tog bort min bakfylla helt. 
Eftersom festen igår höll på till 5 var jag helt seg och festen vart inte heller så livad, men istället så satt vi och pratade om gamla minnen. En del av mina vänner hade jag inte umgåts med på år så nu var det riktigt kul att träffas igen och prata om våra sjuka gamla tider.
Shit nu känner jag verkligen hur snabbt tiden går och hur sjukt att jag drar snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0