Sunday

Söndagar brukar vara den slappa tråkiga dagen i Sverige, men fan inte i England!
Lika mycket liv as usual. 
Alltså jag och Mr pojkvän knäcker på att planera vi säger något vi ska göra och så blir det något annat. Tror ni jag hann shoppa igår? nej! Tror ni vi hann söka jobb? ett till nej!
Men idag har vi sagt att dessa två punkter ska vi hinna med så nu får vi se vad vi två går för.
Hur är vädret hemma i Sverige? Här är det soligt och alla går runt i klänning och t-shirt. Okej en sak måste jag ändå säga när det kommer till britter. Dem har den sjukaste hyn ever för när det faktiskt är små kyligt går dem i samma kläder som jag och Mr pojkvän hade på oss i somras. Sjuka typer dem här britterna alltså, men man måste ändå älska dem!
Nej nu hinner jag inte skriva något mer utan nu gäller det att dra till stan och sälja sig för arbetsmarknaden och sen får dem sälja sig till mig för här ska det hinnas shoppas för i helvete!
Ciao for now

Kom på att vi inte tagit kort på våran lägenhet utifrån så här får ni se hur snyggt det är, kan det bli mer brittiskt? mmmmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0