Thursday

Ush!
Vaknade nyss av den äckligaste mardömmen och jag är fortfarande skakig efter den.
Drömmde utspelade sig i en kryssning där vi var massa släktingar och vänner. helt plötsligt får vi reda på att den har släppt in vatten och det blir lite av en Titanic och ni vet ibland känns en del drömmar verkligare än andra så när jag vaknade imorse trodde jag att jag fortfarande var på båten. Inte nog med att vi måste ut ur båten som var som en labyrint så har vi finska rasister efter oss. Kanske inte låter så läskigt som jag beskriver den men tur att det bara var en dröm!
Så nu ska jag jobba lite och snart börjar det faktiskt blir dags för att kolla vad jag ska ta med mig till Manchester.
Såklart kommer absolut inte 20 kg räcka för mig.
Som många kanske inte vet tog jag exakt 20 kg när jag skulle vara borta en vecka i Bulgarien så ni kan ju bara tänka er hur mycket jag kommer behöva köpa i extra kilo. Som tur kommer också mamma och hälsar på så snabbt vi köpt lägenhet så då får hon också ta med sig en massor. 
for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0