Thursday

Bloggen im back!
Vi har så jävla fullt upp just nu så bloggen kommer bli lite seg som ni märkt, men det kommer bli bättre om några dagar.
Så vad har vi gjort?
Vart och kollat en lägenhet som är riktigt snygg dock är det som en studentkorridor då vi delar kök och badrum med två andra men dem ska flytta ut på söndag och det innebär att vi kommer få hela stället för oss själva!
Det bästa med den är att vi inte har någon bindningstid utan vi kan säga upp den närsomhelst.
Vi planerar just nu att ha den i en månad och mer om vi trivs men samtidigt kolla efter större. Så nu har vi iallafall en lägenhet. Det innebär att jag äntligen kan börja inreda vår lägenhet men fort. inte för mycket sen vi kommer dra från den också men nu efter att jag bloggat ska vi bege oss till Manchesters Ikea och jag njuter redan!
När det kommer till jobb gick jag faktiskt in i Next och kollade med dem om hur man söker jobb och ifall just dem behövde personal och det gick riktigt bra och efter idag ska vi dela ut Cv:n till allt och alla så håll nu tummarna!
Annars går allting riktigt bra och att vandrar runt i Manchester är som att vara med i filmen Nothing hill eller varför inte en brittisk version av The hills!
Vi har tagit en del bilder också men den kommer senare just nu vill vi bara komma härifrån till vår lägenhet och när jag har fixat klart den får ni se bilderna!
Sköt om er alla mina saknade vänner och hörs snart igen, Ciao for now

Jag i våras i Manchester!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har den brittiska versionen av The Hills börjat sändas!? :O

2008-09-25 @ 15:52:56
Postat av: Nila!

haha nej jag menade att det känns som att jag är med i en brittisk version!

2008-09-26 @ 12:23:10
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0