Wednesday

Vad är det med alla mina vänner och folk i världen med att tänka på allt/vad man äter??
Okej jag själv äter faktiskt ganska nyttigt och håller mig till en speciell vikt men aldrig så att jag saknar tillbaka till skräpmat för jag går efter motto: Livet är verkligen för kort för att banta!
Sen kan jag tänka mig att folk tänker lätt för dig att säga du är ju smal men nu syftar jag på folk som inte har fetma/för tjocka för sin ålder utan på dem som är normal viktiga och tycker trenden med att se ut som en pinne är hett och it´s not!
Så då var det avklarat!
Nu ska jag äta mer fett med födelsedagsbarnet och titta på top modell, Ciao Bella

På tal om mat och fett tycker jag så synd om snyggingen Eva longoria som nu för andra gången får höra rykten om att hon är med barn och skön som hon är säger hon nej det är bara en mage fylld med mat! Det är vad jag kallar hett


Kommentarer
Postat av: Arshii

Haha någon syftar på mig x) du tar i allt för mycket, om man har levt onyttigt i två månader då kosten endast bestått av nudlar och glass så känner man att det måsta ändras, så andledningen till varför jag vill leva nyttigt är att jag har vart allt för onyttig vilket gör att jag inte mår bra av det. Bara för att man lever en gång så betyder inte det att man ska äta onyttig all day long, däremot behöver man heller inte lägga undan godiset helt, det är väldigt överdrivet om man gillar det.. Ät bra och träna så finns det alltid plats för onyttigheter as well ;) så , där fick jag min röst hörd, Lol

2008-09-10 @ 23:39:17
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Nila!

haha nja du är en av dem jag syftade på och jag säger som jag sagt innan! Så länge ni inte behöver fundera på vad ni äter så är de lungt för när vill äta nått då ska man det ashi!

2008-09-11 @ 13:15:41
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0