Wednesday

Shit nu börjar det bli riktigt stressigt men känner jag stress? Nej!
I helgen är det min byebye fest och dessutom min födelsedag. Sen fyller även Jordi år och på söndag är det bara två dagar kvar tills jag flyttar!!!!
Kan ni fatta? jag har iallafall inte fattat och så snabbt jag tänker på det blir jag antingen bajsnödig eller kissnödig.
Så efter idags slappa dag som innehöll mr pojkvän, efterlyst med Ami och Jordi är det dags att fixa lite!
Måste shoppa massa saker till festen, present och packa inför England vilket jag inte vill göra för när jag börjar packa känner jag hur nära jag är och tro det eller men jag är lite rädd.
Hur ska jag klara mig utan min älskade familj och alla mina älskade vänner?
Aja har inte råd att slösa tårar nu inte utan det får jag spara tills sista dagen även om jag vet att jag inte klara av det och istället kommer jag vandra runt som ett gråtande freak.
Jag är verkligen som Susanne i Desperat Housewife allmänt också har hört det både utseendemässigt när jag hade mörkar hår och personlighet. Nu syftar jag speciellt på den scenen då Bree skulle flytta ut ur hennes hus och vart skulle hon flytta, jo huset bredvid i samma område och ändå började Susanne gråta!

Min spårlösta syster
   
 

Kommentarer
Postat av: mia

sluta tro

2008-09-18 @ 19:39:11
Postat av: Lena

Ni är inte kopior, men man ser faktiskt liknad, särskilt på de 2 första bilderna =)

2008-09-18 @ 22:11:09
Postat av: Lena

Mia avundsjuka klär ingen tyvär och när du ändå stinker skit så kom hit så kan jag ta dig till synsam!

Lena fattar grejen!

2008-09-18 @ 23:42:51
Postat av: Nila!

hahah komiskt komiskt komiskt

2008-09-19 @ 00:58:57
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0