Fashion mom

När jag blir mamma så kommer jag inte bara vilja klä upp min baby utan också vara en trendig mamma.
En del kändis mammor kan verkligen det där men, tror ändå att Gwen Stefani och gulliga Zuma kommer vara min favorit.
Det platina blonda håret, dem röda läpparna ja allt.
För att inte glömma Nicole Rickie och världens sötaste Harlow den ungen är bland dem sötaste jag sett!
På tal om hår så tror jag att mitt blonda jag inte är redo att släppa färgen än så den stannar ettag till.


Gwen & Zuma

Jessica alba & Honor

Nicole richie & Harlow

Christina aguilera & Max

Britney Spears & Sean

Kommentarer
Postat av: amoora

gud va du inte kan bestämma dig när de gäller hårfärger! haha men du passar i blont men lite förändring skulle inte skada min albino <3 kolla gärna in min blogg(mashkara) hah<3

2009-04-26 @ 19:47:47
URL: http://amoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0