Fashion rocks

Att modet är mer rockigare och punkigare iår änn för är riktigt snyggt, men sen finns det alltid dem som lyckas överdriva en aning.
Minns ni snygga artisten Cassie som bland annat sjöng låten "long way 2 go." Bilden nedan är på henne nya frisyr som består av ett halvrakat huvud. Vad tycks?
Jag måste ju säga att det är jävligt vågat och coolt, men om det passar henne är jag inte säker på. Däremot är hon väldigt vacker så jag tror nog allt att hon klara av att bära detta hår, men hade jag fått välja hade jag nog behållt hennes snygga hår kvar på båda sidorna.



Däremot är det någon som verkligen passar i ett halvrakat hår så är det modegalna Alice Dellal som verkligen kan bära upp det där håret.
Lägg märke till mitten bilden och bilden nedan där hon har leopard mönster på den rakade delen och den trenden fanns väldigt mycket av i Manchester. Det är väldigt snyggt tycker jag och vill man testa på något ovanligt denna sommar så ska man testa på den frillan! Såklart vågar inte jag, men vem vet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0