Hair, hair and some more hair

Vem hatar inte att vakna upp med en dålig hårdag?
Håret på oss tjejer är lika viktigt som herrarnas ding dong storlek!
Färgen ska vara perfekt, längden, klippningen, volymen ja ni förstår poängen, men är det lätt att få det där dröm hårsvallet?

Jag själv har genom åren vart allt ifrån svarthårig, brunhårig, mellanblond och nu det senaste året platinablond.
Tror jag håller mig ett par månader till och sedan blir jag ljus brunhårig.
Dock vet man inte med mig jag tröttnar ju så lätt och ifall jag  fasnat får en färg eller klippning måste jag nästan ha den snarast!

En av mina favoriter, Kim Kardashian har nu efter flera år gått över till den mörkblonda sidan likey?
Nej hon lurade även min på sin blogg detta är endast en peruk dock har hon gått runt med den i flera veckor och vill typ inte ta av den. Hon funderar nu stark på att färga håret vilket jag verkligen tycker hon ska göra.

Visst vad har hon och Nicole scherzinger gemensamt? Dem båda bär upp svart hår som bäst, men man tröttnar lätt på deras långa svarta hår.
En lika snygg förändring enligt mig och såklart kan man alltid gå tillbaka till svart som är så lätt att få tro mig jag vet. Färga svart är lätt, men att ljusa upp det är nästan omöjligt!


Hate it or love it?



Här har vi alla hårfärger jag haft genom tiderna
Vilken ser bäst ut för jag själv har absolut ingen aning?

Kommentarer
Postat av: raisa

jag tycker den svarta färgen var finast. det ramar in ditt ansikte väldigt fint och tar fram dina drag!

2009-04-28 @ 22:56:11
URL: http://www.metrobloggen.se/raisa
Postat av: läsare

jag tycker den ljusbruna! du ser naturlig och sötast ut så. svart ser för kaxigt ut på nått vis. blond passar du jävligt bra i men om du nu vill göra en förändring tycker jag det ljusbruna. men du blir säkert fin hur som helst!!!

2009-04-29 @ 14:15:02
Postat av: Ned!

Raisa: haha neeeej det sa min mamma också så du hamnar på hat listan!



Läsare: Du beskrev precis det jag tycker bra smak haha. Tack så mycket gullet!

2009-04-29 @ 18:05:39
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Anonym

ljusbruna, heet som fan

2009-04-29 @ 18:59:45
Postat av: Anonym

svarta är skiit snyggt

2009-05-01 @ 22:51:34
Postat av: Emma

Du är snygg i det blonda :)

2009-05-02 @ 12:39:12
URL: http://emmasemma.blogg.se/
Postat av: Ned!

Så två röster till svart, två brunt och två blont! Haha ser ni det är inte bara jag som har svårt att bestämma mig och nu vart det ju inte lättare?! Buu

2009-05-02 @ 13:54:59
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0