I wanna be a part of it Manchester, Manchester




Äntligen ska jag få sätta min fot på brittisk mark igen!
Har verkligen saknat mitt andra hem och alla i Manchester så imorgon drar jag med Mr pojkvän och hans släkt till Manchester.

Jag och Mr pojkvän har verkligen räknat ner dagarna, timmarna, minuterna ja ni förstår så vi ser verkligen fram emot att få komma bort lite och vart blir inte bättre än vårt Mcr.
Ska också passa på att shoppa nu så jag spricker (ej möjligt, men kan alltid önska) sen jag verkligen inte sett saker jag såg där och speciellt shoppa saker till lägenheten.

Fika på starbucks för att inte glömma min favorit frappuccino, Dra till Trafford Center till mina gamla jobb Zara & Yosef och hälsa på alla gamla vänner, dra till city förbi Mr pojkväns jobb, dricka som britterna mitt på vardagen och helt enkelt njuta och njuta!


Weyheeey Manchester



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0