Monday

Kan någon forskare sätta igång med att komma på hur man ska få mensen att försvinna för gott!
Är helt uppsvullen i magen och inte nog med det seg som sjutton, men det är riktigt soligt ute så ska försöka ta mig ner på stan.
Storhandla med Mr pojkvän igen för nu verkar det som att det sista har gjorts för lägenheten. Håller åtminstone tummarna för det så sen är det bara mina vänner en efter en att flytta in.

Såg precis på Oprah där hennes gäst var Steve Harvey som nyligen har kommit ut med den berömda boken "Act like a lady think like a man."
Har precis köpte hem ett x och för er som missade avsnittet så handlar boken om precis det titeln säger.
Dem oskriva reglerna om när man ska ha sex med sin nye, vad ska man inte säga på första dejten, hur vet man när man kan flytta fram förhållandet ett steg osv.



Kommentarer
Postat av: blakey

du borde ha köpt en klocka istället.

2009-04-20 @ 15:56:50
Postat av: Ned!

he he.. tycker verkligen om dem jag kommer sent till vill vara extra fin för dem jag lovar!

2009-04-20 @ 20:53:01
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0