Monday

Vaknade till en riktigt bra film imorse!
Kärlek på meny och den var nog så bra att den hamnar på min topp tio bästa film lista. Spring nu och hyr den till en mysig film kväll.

Det är tydligen 20 grader ute, men utan sol så det ser faktiskt inte så lockande ut att gå ut och hitta på något.
Har en del bollar i luften på vad jag ska hitta på idag, men utan solen blir jag lätt så hängig och lat.
Antigen fika på stan med Mich och co. eller tvinga Ami att kolla klart på en film vi har påbörjat!

Dessutom ska jag börja designa mina egna kläder och sy dem så kanske påbörjar det idag. Dags att ringa runt lite!

Grym skådespelare, otroligt vacker och verkligen kvinnlig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0