Saturday

Istället för att ligga i sängen och fortsätta må illa fick sam mig blogg sugen!
Är det verkligen så ovanligt att bli bakfull för i mitt umgänge är jag den enda stackaren som bli det?
Så otroligt jobbigt att vakna upp med ett snurrigt huvud och vara illamående så ni som inte heller blir bakfulla be really really happy about it!

Vår så kallade barrunda i sthlm slutade med utgång på ambassadeur, men ännu bättre för barerna var proppfulla man kunde knappt röra sig.
Vi hade verkligen skit kul, men såklart ska någonting dåligt hända!

På vägen hem sitter en kille framför oss som verkligen inte visste när han skulle hålla sin gäft stängd. 
Var jobbig, flörtig och bara var helt odräglig så til slut stod vi där i bussen och skrek åt varann för han började bli väldigt ful i käft!

Jag förstår mig absolut inte på killar som flörtar hejvilt med tjejer som verkligen visar att dem inte alls är intreseerade!
Och inte förstår dem ett nej eller jag vill inte prata med dig? 
Det händer verkligen alla tjejer när man går ut och det tar verkligen på sugen att stå där och förklara för något att enought is enought! Usch för sådana killar usch usch!

Men vilken kväll förutom tråkigheterna på vägen hem riktigt kul mich & co.


Så typiskt mig innan jag går ut. Går ut låser och sen springer jag in igen för att kolla så allt en till gång!

Jag och den läskige clownen

Mich & jag

Man måste alltid passa på att ta kort innan man blir full och ful alltså

Drunk M on way

Drunk N on way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0