Sunday

Jag brukar annars tycka om söndagar då man helt enkelt bara kan slappa, men idag hade jag tusen planer som jag just inte kunde utföra eftersom allt stänger tidigt idag för att inte glömma hur dött det är.
Manchester söndagar är verkligen saknade måste jag säga!

 Så istället har jag fastnat framför tv:n som idag har haft förvånandsvärt bra program.
Ni vet Manchester united spelaren Wayne Rooney. Hans fru Coleen mcloughlin som är bland Englands hetasta kändisar har tydligen gjort ett eget program Coleen's real women.
Såg fösta avsnittet idag och vad jag sett hittills tänker jag fortsätta titta!

Naturligt snygga Coleen är inte bara känd för att vara Rooneys fru utan även för hennes taste of fashion.
Den nye Posh kallas hon för och visst hon har en bit kvar, men inte alls så långt som man tror. Ta en titt själva:





Kommentarer
Postat av: Anonym

heej ja undrar en sak.. hur mkt kostar de o färga håret? tänkte slinga de me ljusbruna slingor men vågar inte göra de hemma riktigt.. tänkte ifall du visste efter som du sj frägar de :D

2009-04-26 @ 20:42:10
Postat av: Ned!

Hej ja alltså när det kommer till att färga håret råder jag dig till att gå till frisören eller någon bekant som har en del erfarenhet. Vill du kommma billigt undan kan du också gå till elever som utbildar sig till frisörer.



Det beror ju lite på, men ungefär 1000-2000. Visst det är inte kul att lägga ut så mycket, men det är värt det i längen för även om du skulle färga hemma så är det lätt att färgen blir "tråkig" och urtvättad snabbt så då måste du ändå lägga ut pengar på en massa färger.



Ifall du har vägarna förbi Uppsala eller bor här så rekommenderar jag dig starkt till att gå till Nico lux där jag alltid färgar och klipper mig.

Hoppas det går bra nu!

2009-04-26 @ 21:02:14
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: kurdi

älskar din blogg :D du verkar va en bra människa :)

2009-04-26 @ 21:29:49
Postat av: amoora

jag vill gärna komma men ska tvinga mig till sängs snart för att jag har jobb tidigt imorn.. jag mår inget vidare ned.. <3dostet daram

2009-04-26 @ 21:35:25
Postat av: Ned!

Kurdi: Gulligt sagt! Det uppskattas ska du veta. Något mer du skulle vilja läsa om som jag missat? Ge gärna tips!

2009-04-26 @ 23:01:46
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: jordii

det var as mycket folk på stan idag. Alla visar sig på sommaren :)

2009-04-27 @ 03:54:12
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0