Thursday

En kort shopping dag för lägenheten blev den mest aktiva dagen på länge!
Idag har vi verkligen storhandlat och mina och Mr pojkväns stackars fötter gråter fortfarande.
Som en del vet så har vi ju fått en nyöppnad Ikea, men vad jag inte visste var att den gamla skulle ha halva rea priset på allt.

På väg till den nya ikea ser Mr pojkvän den stora skylten och vi bestämmer oss för att kolla vad som finns då det är perfekt tillfälle för att finna saker för lägenheten.
Inte nog med att det var proppat med människor överallt så fick vi stå och köa bokstavlig talat en timme och då menar jag inte i kassan!

Dem på Ikea hade bestämt att en del människor fick gå in en timme och sedan när dem var ute fick resten av folket gå in vilken jag avskydde då det kändes som en evighet att stå och köa utanför Ikea.
Man köar till koncerter, fester eller uppvisningar, men hur ofta köar man till Ikea?

Jag kan själv inte tro det, men vi var i Ikea i hela sex timmar vilket är det längsta jag någonsin vart i ikea!
Kom alltså hem klockan nio och vi är som sagt fortfarande helt slut, men det var sorligt nog värt det för vilka saker vi köpt!
När lägenhete blir helt klar kommer jag visa er så oroa er icke det kommer dude´s.

Time for natti natt!

Det hade ju inte suttit fel att stöta på Lc & Lo i Ikea dock är dem i vackra La:s Ikea medan jag befinner mig långt, långt bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0