Tuesday

Men vad är en tisdag utan Manchester?
Nej ska försöka komma över mitt andra hem till nästa resa.
Resan var verkligen vad vi alla behövde och den kunde inte bli bättre på något sätt vi hade det verkligen jätte bra.


Saturday:
Ja vad gjorde vi då. Dagen efter drog vi såklart en sväng till Trafford Center och shoppade mer. Sedan har ju Trafford en spel hörna där man kan spela alltifrån pocker, nallar till att bowla och såklart skulle vi spela biljard.

Gick förbi gamla jobbet Zara och visst var det lika stressigt där som vanligt.

Som ni kanske vet är Trafford Englands största cetrum så hela dagen gick åt där. Mot kvällen drog vi och gjorde en klassiker fish and chips såklart. Dem hade to.m. gjort den maten som en chips smak. Tänk er att äta chips som smakar fiskpinnar. Inte direkt att rekomendera!
Eftersom vi hade gått så mycket på dagen så var vi alla helt slut mot kvällen så vi beställde hem mat och bara tog det lungt i lobbyn.

Sunday: Manchester skulle spela idag och det var fullpackat på stan. Massa svenskar stötte man på också som hade kommit för att se matchen. Medan Mr pojkvän var pch såg matchen drog jag med hans mamma och moster och shoppade och gick förbi mitt jobb igen på Yosef där hans moster skulle göra sina naglar.
Mot kvällen gick vi på bästa italienska restaurangen och vilken mat. Det vattnar fortfarande i munnen när jag tänker på den.
Manchester vann med 3-2 den matchen och vilken härlig stämning det var i hela stan.

Monday: Dagen efter vart vi ner på stan igen och detta var alltså vår sista dag så här var man tvugen att shoppa allt som skulle me hem i sista minut. Mr pojkvän fyller år på onsdag alltså imorgon så passade även på att köpa hans presenter där då det är mycket lättare att finna saker.
Sista lunchen på KFC och china town sen var det bara att åka till flygplatsen.
Även på flyplatsen shoppade vi och jag fick äntligen köpa hem min D&G parfym. Flyget var fullpackat både dit och hem och väl hemma var vi helt slut. Slutet gott allting gott!


My second home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0