Tuesday

Är det bara jag som sover som en björn när jag har lingonveckan?
Inte nog med att jag knappt kan öppna ögonen eller gå upp så har jag vart helt seg och hängig usch!
Snart är det dags att börja köra igen och börja plugga  på teorin vilket jag inte är så lycklig över, men ack vad lycklig jag kommer bli när jag står där med körkortet i handen så det gäller att kämpa för det man vill ha.

Har idag vart och kollat i centrum med Ami och Mr pojkvän ifall vi kunde hitta mer saker för lägenheten, men utbudet på inrednings saker är absolut inte mycket dessvärre.
Det finns så mycket jag vill beställa hem från nätet för där finns det fullt av saker, men en del saker ser väldigt mycket bättre ut på kort än i verkligheten.
Längtar tills ni får se det färdiga resultatet för snart är det verkligen klart!

Ska laga mat nu och ha en filmkväll med Ami,  

Kommentarer
Postat av: Raisa!!

jag gjorde om den så den skulle passa in bättre på oss. den handlar om new york och långdistansförhållande, så jag tycker den låten var perfekt för oss :D

2009-04-22 @ 14:02:55
URL: http://metrobloggen.se/raisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0