Friday

Hej och välkommen tillbaka min efterlängtade fredag och helg!
Hela veckan har det storhandlats och nästa vecka kommer nog se likadan ut, men ska det bli klart så får man ge allt.
Har även kollar hur jag ska göra med körningen då jag hoppas ha körkortet till höst. Så dags att kolla upp en sist gång och bestämma sig.

Nu är det iallafall helg och en partyfylld helg är planerad dock vet jag ej ifall jag har någon ork kvar, men vi får se about it.
Ikväll ska det iallafall festas då gruppen Crossfire kommer till krogen och visst det är ju inte Lady gaga som är på scen, men deras två enda låtar som man har hört duger riktigt bra för ikväll.

Frukost dags för mig och fluffrumpa sen Gossip och Kardashian maraton!
gaga.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0