Wednesday

För det är ingen vanlig dag ja det är hjärtats födelsedag hurra hurra hurra hurra!
Just därför har jag inte bloggat på hela dagen för första hade jag min näst sista körlektion och fick även åka med Ami som hade sin sista lektion.

Såklart låg vi och sov som två apor och när jag vaknade var det bara att sätta igång och fixa innan Mr pojkvän skulle komma. Drog och köpta godis och tårta och passade på att ta en power walk.
En lyckad födelsedag och snart ska vi mysa innan vi lägger oss.

Lägenheten blev ju tyvär inte klar i tid då vi tänkte ha fest i helgen, men hellre få allt klart än att stressa med den även om jag håller på att spricker i väntan på den.
Nej dags för more love..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0