Friday

Var hälsad helgen!
Utgången i onsdags var sjukt kul, men vi kunde egentligen stannat här hemma för det var verkligen mer liv på förfesten än det var på krogen.  Det var inget drag alls, men vi hade mer än kul.
Torsdagen var en lugn dag här hemma med Sam & Mich och mot kvällen sov Sam över här igen efter en serie kväll med two and a half men.

Idag har jag och Mr pojkvän städat och tvättat hela dagen för ikväll komma min familj och mormor på middag så visst ska det se som bäst ut? Ska snart börja lagga middag och börja fixa och trixa.
Känns skönt att jag hunnit spendera så mycket tid med vänner för nu börjar nedräkningen tills min flytt.
8 dagar kvar...

Bilder från i onsdags:

Balkong häng

Kvällens look

Förfests mys

Snodde tillbaka mina saknade glassögon från Sam en sekund

Lind & Mich spårar

Gullig bild!

Lillasyster & storebror

Babe´s

Crazy

Heta Sam & Lind

Gull Arshi

Dansgolvet!

Slutet gott, allting gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0