Friday

Nu var det bara 2 dagar kvar och sedan bye bye!
Har haft riktigt mycket att göra idag och kom nyligen hem från en stor shopping till lägenheten med mamma.
På eftermiddagen passade jag på att träffa min andra granne Ami och ta igen lite nu innan jag flyttar.
Har även vart hos mormor som hade lagt undan massa porslin och saker som jag kommer behöva inför flyten gulligt!

Egentligen vill jag bara lägga mig i sängen och decka, men ska hoppa in i duschen och sedan blir det restaurang med Mr pojkvän.
Vi har inte hunnit spendera så mycket tid tillsammans så detta behövs nej nu har brottom, men ha en trevlig fredag tatah!


Snart börjar vårt live baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0