Friday

Helgen är här, men jag är inte frisk så den är alldeles för tidig!
Idag vaknade jag utan feber så nu får jag hoppas att den inte kommer tillbaka imorgon då det hände samma sak sist.
Skulle egentligen ut, men det kan jag ju fetting glömma.

Nej ikväll blir det en lugn kväll hemma med lite kompis och har jag tur kan jag äntligen efter en vecka gå ut på stan imorgon så håll nu era tummar och tår.
Fick hem mina rosa skor från nelly som jag hade lagt in bild på längre ner i bloggen, men såklart skulle även dessa bli tillbaka skickade då dem var får stora suck.
Har tagit en lång härlig dusch och ska snart klä på mig, men ha en härlig fredag och njut av att ni kan vara ute för vissa kan tyvär inte unna sig den lyxen.


Choklad skor någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0