Monday

Yey nu har man svininfluensan också!
Sen Mr pojkvän kom hem från spanien har han vart sjuk så han och hans kompis bestämde sig för att kolla upp ifall dem blivit smitade och hans kompis hade dessvärre blivit det.
Mr pojkvän var dem osäkra på ifall, men nu är även jag smittad dock är denna variant inte lika farlig som dem innan såklart så det är bara att ligga hem och dricka, kissa, dricka och kissa.

Min otur börjar verkligen gå mig på nerverna, men antar att jag hellre skrattar än gråter.
På sistone har jag verkligen haft överdriven otur och funderar nästan på att sälja vidare min otur.
"Hyr mig så får ni otur på köpet, trött på att mamma tjattar om att du ska börja jobba? Jag ger dig otur så både du och mamma blir arbetslösa!"
Klockren idé?

Nej ska vila lite och sedan kommer Mich förbi och håller mig i sällskap på avstånd.


Vi borde nog gjort en Heidi och Spencer trotts allt..

Kommentarer
Postat av: jordii

svininfluensan är inte farlig. det är som en vanig influensa. Media har gjort det till värsta grejen när det egentligen inte är något stort.



men krya på er!!

2009-08-03 @ 14:39:18
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0