Saturday

Godmorgon eller snarare godeftermiddag!
Idag har jag och Mr pojkvän legat och segat i sängen sen han är ledig vilket var ett bra tag sedan vi gjorde. 
Han jobbar ju så mycket nu för tiden så nu när han är ledig ska vi spendera så mycket tid det går mer varann.
Igår var en ganska dryg dag då ett par tråkigheter hände, men mot kvällen löste sig allt och vi slutade så klart hemma hos grannarna.

Har precis tagit en lång skön dusch och nu ska jag skynda mig ut för här ska stor handlas en aning. 
Ikväll är Karin och Julio bjudna på middag hos oss så ska låta Jamie Olivern komma fram i mig!
Mot kvällen blir det film och mys så ha en mysig lördag allihop, tatah!

Fler bilder från i onsdags:
Ash & Mich

sötnosar

Klänningen har lagt sig så att det ser ut som att jag har stånd!

Crazy?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0