Sunday

Saturday: Igår var jag nere på centrum med mamma och mormor och kanske en kvart efter att vi kommit fram meddelas det i högtalarna att det brinner och att man ska snabbt ta sig till någon utgång. 
Såklart började en del ta detta en aning för allvarligt och nästan springa ut så visst fick vi ett gott skratt även om vi fick vänta ettag tills man fick komma in igen. Tur att det inte var en allvarlig brand för då hade det inte slutat lyckligt!

Klockan är 02:00 och jag är fortfarande inte trött aj hur ska jag kunna gå upp till skolan snart?
Ska tvinga mig själv att somna bredvid en redan sovandes och högt snarkandes mr pojkvän.
Har dessvärre problem då jag skulle kunna bröllops sminka mig själv så pigg som jag är!

Annars har jag bara vart hemma med mamma och beställt en massa kläder från ellos ta en titt på deras höst kollektion.
Sedan vart det planering inför min flytt för nu är datumet klart på söndag flyttar jag mer info kommer inom kort!
Måndag börjar skolan och sedan är jag fast i plugg, yoho!

Det är på med rayband glasögonen och hängselbyxorna som gäller nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0