Saturday

Jag själv har inte riktigt förstått detta än, men imorgon flyttar jag! 1 dag till endast?!
Idag har verkligen allt vart en enda röra. Kaos är bara förnamnet på vad vi haft för oss!
Har handlat allt som ska med till lägenheten då jag inte kommer ha tid för det där borta och alla saker som jag ska ha med mig till skolan på måndag.

Kan ni förstå att efter ett år ska jag gå till skolan igen och denna gång helt ensam? Nej jag har fortfarande inte smällt allt detta ska jag säga er.
Är fortfarande lite förvirrad när alla vänner ringer och önskar en lycka till och tar farväl.
Jag av alla personer hatar verkligen att ta farväl usch.

Nu är Arshia på väg hit och jag som nyligen kom hem har enormt mycket att göra. Har inte packat så det är vad som väntar mig denna lördag kväll. Sedan blir det väl gråt i Mr pojkväns famn, men som tur har han ledigt i några dagar så han och mamma kommer med mig imorgon sedan är det verkligen:
Hejdå ruttsala och hej pennybridge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0