Saturday

Det blir en mysig kväll ikväll!
Hade ju tänkt att gå ut och festa, men nu när Mr pojkvän ligger här med feber och våra grannar vill hitta på något lungt stannar jag hemma istället.
I torsdags kom grannarna förbi och vi drog på middag för att fira mr pojkväns nya jobb och sedan blev vi sugna på att gå på bio.

The one blev det och även den måste ni se!
Igår blev det också en lugn dag då mr pojkvän mådde sämre än dagen innan så ja fick ta hand om han samt fixade lite här hemma.
Mot kvällen kom våra grannar förbi med hyrfilm så även igår blev det en myskväll.

Har börjat övningsköra igen denna gång med mamma så ska strax dra och köra lite och handla lite. På tal om handla fick hem mina efterlängtade skor som jag beställde från H&M.

Tror inte ni att den efterblivna personen som packat in dem packat dem på ett sätt så att ena klacken på skon har fått tre feta märken.
Med tanke på att jag vart otroligt otursdrabbad den senaste tiden så är dem slut i min storlek så får helt enkelt skicka tillbaka dem. Yey!

Kan dessa tröst mig tro?
Nelly  Shoes - Exeter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0