Still monday

Trodde inte jag kunde må värre eller snarare hoppades på att jag inte skulle må värre, men tadah!
Känner mig nästan full (på ett dåligt sätt) och illamående, över trött så jag inte kan sova samtidigt som jag håller på att svimma av trötthet.

Usch svinfluensan har verkligen tagit över mig, men jag tackar gud att jag kan åtminstone står på benen utan att känna mig helt förstörd. 
Hade faktiskt Micho och Barz här så kan ju umgås med vännerna så länge dem kommer hit och jag är utvilad så jag inte känner mig helt socialt handikappad. 
Mr pojkvän är också trött efter jobbet så vi ska mysa eller det blir väl inte mys då han sitter några meter bort från mig, men titta lite på 2/1 men och sedan natti natt. Behöver all sömn jag kan få!   

Håll er borta från alla sjuka och förkylda människor och köp en varsin alcogel!

Snarare my boyfriend went to Spain and all i got was the pig flu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0