Monday

Utekvällen i lördags vart crazy, men vi hade skit kul.
Dock bestämde smarta vi oss för att gå hem 6 på morgonen så sen dess har otränade jag haft världens träningsvärk.
Sen var det en typisk dagen efter fest eftermiddag då vi bara segade runt och gjorde precis inget annat och sen kom även Mich förbi.

Mår faktiskt riktigt bra så nu tror jag att jag äntligen är frisk känns väldigt skönt dock med min otur så är det inte soligt idag och jag som verkligen hade sett fram emot att få sola.
Sitter iallafall hemma nu och väntar på att jävla servicen ska komma och hämta min dator så jag får gå ut någon gång, men dem har till 5 på sig och såklart med min tur kommer dem inte komma en min tidigare.
Ska torka håret och vänta helt enkelt och sedan ska jag möta upp Arshi och Ava.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0