Thursday

3 dagar kvar!
Ja ni gott folk nu börjar det bli dags att ta farväl snart då det endast är tre dagar kvar.
Dessa dagar kommer jag ha jävligt mycket för mig så som packa, handla allt till min framtida lägenhet och köpa allt som behövs inför skolan vilket är en del.

Igår kändes det ganska onödigt att gå ut då vi redan hade det så pass mysigt och skoj hemma så det blev film kväll med Mr pojkvän och Katta som även sov över igår.
Det blev filmen My Best Friend's Girl som faktiskt var riktigt bra så den borde ni alla se som inte sett den.

Idag hade jag tid hos min frisör för att bl. fixa min hemska utväxt och även klippa och färga det brunare och resultatet vart mycket bätter än förväntat. Min frisör är ju Mr pojkväns moster och den tjej kan verkligen sin sak wow för hennes jobb!
Drog efter det på stan med Micho och fyndade hem en jacka och en klänning det tackar vi inte nej till.
Sedan vart det mys kväll hos våra grannar och nu såklart har Mr pojkvän somnat och jag piggare än någonsin.
Någon som är lika pigg som mig som känner sig som en fis ute i rymden?

Har mycket att göra imorgon så kanske borde jag tvinga mig själv att somna. Ni vet när man ligger där och bara vrider och vänder på sig tills man till slut vaknar och upptäcker att det är morgon och att man faktiskt somnade!
Natti natt!


Kommentarer
Postat av: United

Fan va det här börjar bli verkligt nu babe. Jag vill inte att du flyttar, komma saknar dig som fan =/ Vi får helt enkelt göra det bästa av det här o försöka ses så ofta vi kan. Du är allt, glöm aldrig det!



Älskar dig mest

2009-08-28 @ 20:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0