Thursday

Minns ni igår då jag hade hopp om att jag äntligen skulle blir frisk och få komma upp ur min säng?
Det varade inte länge för sedan imorse när jag vaknade var det samma äckliga feber som dagen innan.
Hela dagen har jag mått skit igen och denna gång har jag haft så ont att jag gråtit ett flertal gånger.
Det var ett bra tag sedan jag var ute och kan hellre inte träffa alla mina vänner då jag kan smitta dem så nu vill jag verkligen blir frisk.
Är verkligen riktigt trött på att sitta hemma medan det är så fint väder ute och till helgen måste jag bli frisk dock borde jag sluta hoppas.
Ingen bra dag alls..




Kommentarer
Postat av: United

Hoppas du blir bra snart älskling. älskar dig mest =)

2009-08-07 @ 13:44:45
Postat av: Ned!

Med dig i närheten är jag alltid bra bob, älskar dig!

2009-08-07 @ 20:17:48
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0