Tuesday

Hej och välkommen mitt snart nya universitets liv!
Sen jag vaknade har jag suttit och pratar med Sam om vårt snart nya liv i den staden ni får reda på vilken då vi flyttar.
Har fått en massa papper om registreringar och hur allt kommer se ut framöver och gissa om det verkligen slog mig.
Jag ska flytta snart igen och jag ska börja plugga efter ett års liv utan skolan!

Tanken är läskig och ännu läskigare att jag denna gång är själv för sist var det ju jag och Mr pojkvän.
Mitt liv har ju dem senaste två åren vart mitt och hans, men nu är det verkligen bara mitt liv.
Vi kommer ju självklart att träffas så ofta som det går, men nu känner jag verkligen hur svårt det kommer bli.
Däremot ser jag fram emot detta och efter dessa tre år kommer jag verkligen ha växt som person så yey för det.

Nej ska tröst shoppa lite kläder med mamma från H&M och Ellos riktigt fina höst saker, men känner verkligen deppen komma inför att det faktiskt snart är höst. Dock är jag alltid extra glad då för i september fyller ingen mindre än jag år och detta år är det hejdå tonårslivet då jag äntligen fyller 20!
Kan ni alla förstå att om fyra månader är det jul och nyår?
Wow för tiden igen alltså!

Bilder från i lördags:

Sams crazy

Thats it!

Slutet gott, allting gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0