Dagens style copy



Ni kan väl inte missat snyggingen AnnaLynne McCord från serien 90210. Har inte följt serien, men såg ett avsnitt i Thailand och ska börja följa den när jag får tid.
Inte nog med att hon är riktigt snygg är det svårt att inte bli kär i hennes naturliga lockar! 
Jag själv har en aning lockigt hår, men plattången lyckas ändå vinna.
 Nu ska jag lägga den på hyllan ettag och dessa två frisyrer är ett måste i höst!



Långa halsdukar, markerade ögonbryn och inte vita som nu blivit "inne" usch och sist, men inte minst dem älskade stövlarna.
Allt detta kommer snart att titta fram även om ni är som mig som fortfarande inte vill acceptera att hösten är på gång!



Färgerna svart och rött är som gjorda för varann!
Sotade ögon makeup, svart klänning, stora halsband som är en hit igen och röda naglar.
Kan helt enkelt inte gå fel!



Röda läppar och hollywood lockar kommer aldrig gå ur modet iallafall inte hos mig!
Har snyggt ser inte detta ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0