Wednesday

Jag vet inte vart jag ska börja, men jag kan början med att säga att jag har inte feber längre och mår mycket bättre dock är jag inte frisk, men jämfört med igår är allt mycket bättre vill aldrig mer gå igenom det där.
Idag var Mr pojkvän ledig från jobbet så vi har vart hemma med Micho och lagat mat och slappat.

Men nu till den bästa nyheten jag fått sen jag flytta tillbaka från Manchester.
UNIVERSITY HERE I FUCKING COME!
Jag har väntat alldeles för länge på detta svar och nu när jag gick in och såg att jag kommit in rann bara tårarna.
Kan inte fatta att jag kommit och ska få plugga precis det jag vill.
Drömmen om att komma till USA och bli artist är inte helt borta, men att utbilda sig är A sedan går jag till B precis som alfabetet.
Nu ska jag knäcka Samantha från sex and the city och bli den nya PR-chefen för det är just precis det jag ska läsa.

Dessvärre flyttar jag till en annan stad och flyttar även bort från mitt nya hem och mr pojkvän, men ska hälsa på så ofta som möjligt.
Vi älskar varann och varför skulle vi ge upp bara för att jag flyttar? Man måste kunna acceptera varandras mål och inte låta kärleken ta över ens karriär utan ha en sorts balans så jag ser mer än fram emot detta och vet att jag kommer nog sitta och gråta i Sams famn varje natt, men jag älskar min prins och vi klara detta!
Juste även min Gudfar Sam kom in och vi ska även i denna stad sprida charm och bus, men vart vi kommer flytta mina läsare får ni reda på senare jag menar lite hemligheter eller vad tycker ni?

Nej ska vila så jag blir frisk någon gång. Måste även passa på att säga att alla ni som sitter och ber och hoppas fortsätt. Jag gav upp där ettag speciellt när jag flyttade tillbaka från England då jag precis hade det så bra och ville bo kvar, men Mr pojkväns pappa vår ängel där uppe hade dött och allt fall därifrån. 
Grätt i flera månader och slutade även att be och hoppas.
Gör inte det för allt har en mening det kan jag lova.

Moder Ned har nog talar klart för dagen!

 

Kommentarer
Postat av: amoora

Gratiis ! moste ha hoppat över detta inlägg de va nog för mkt text för mej hah, lycka till puss

2009-08-08 @ 10:44:58
URL: http://amoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0