Friday

Helgen är här och denna helg flyttar jag från Örebro och lämnar min lägenhet!
Vaknade nyligen och ska träffa Tamara en snabbis sedan drar hon till Norrköping och jag och mr pojkvän ska idag spendera vår fredag på stan!

Igår var jag otroligt bakfull och hela dagen spenderades i Tamaras soffa tills mr pojkvän kom och hämtade mig som kom till Öret igår kväll.
Mamma kommer också så hon kan hjälpa till med att få hem allt, men en sak som gör att flytten inte är lika sorligt är att Tam flyttar in här så varje gång jag kommer komma hit och hälsa på är det som att hälsa på mig själv!

Dags att gå ut i snön och ikväll ska jag tvinga mr pojkvän att kolla på keeping up with the kardashians nya säsong som måste ses, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0