im back

Okej måste börja med att säga att jag inte riktigt håller med mitt förra beslut och inlägg om att flytta bloggen då jag har en del att lära om hur man bloggar på nattstad och ni som känner mig vet vad jag tycker om att börja om på nytt så min så kallade flytt sker ej, April April som Sam sa!
Däremot ska jag ge det en chans, men bloggandet här fortsätter som vanligt!

Hade Sam över här ettag och nu funderar jag på att träna lite och ta mig en lång härlig dusch, vila och försöka bli trött då jag lyckades vakna kl. 16.00 idag! 
Antar att borta bra, men hemma bäst bloggen eller hur!


Bilder från när jag & Linda var ute på juldagen:

 

Festen är igång!

Lind!

Ned!

Slutet gott, allting gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0