Sunday

Vilken dag det blev igår!
Igår flyttade jag hem allt från Öret och till Uppsala och usch vad mycket saker jag har!
Mammas och mr pojkväns bil var helt full och jag och mormor som satt i fram kund eknappt röra benen, men efter en hel dags flytt var vi hemma!
Dock ser det inte så hett ut hemma hos mig och mr pojkvän där det ligger resväskor och påsar överallt, men har börjar städa lite smått sen igår.
Efter flytten drog vi över till Karin & Julio där vi hade årets första julklappsöppning sen vi inte kommer ses på jul och årets första klapp kunde inte blivit mer klockren!
Vi gav såklart dem fia med knufff shot varianten då vi verkligen har dödat den vanliga fian och kanske borde unna oss lite mer än spel!

Nu har jag städat lite och ska börja fixa mig för att ikväll blir det restaurang och bio mys med Karin & Julio!
Vi ska se filmen Avatar vilket jag är ganska skeptisk till då den ser ganska trist ut på reklamen, men man ska aldrig döma en bok efter omslaget!
Dessutom är det skaparen av min älskade film Titanic som ligger bakom den så får hålla tummar och tår för att den ska vara bra!
På tal om Titanic funderar jag på att göra min andra tatuering snart, men mer om det senare ha en härlig söndag, tatah!




Vår nya popcorn skål som allt låg i!



Mr pojkväns ena klapp!



Mr pojkväns andra som inte kunde bli mer rätt!



Nu blir det ännu roligare att stå i köket!



Min egna kopp!


Kommentarer
Postat av: Arshii

Avatar var bäst dodli, jag hoppas du tyckte det med :O

2009-12-21 @ 00:48:15
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Linda den vackra

Välkommen hem hjärtat <3

hahaha vilka sköna klappar ;) passar dig hehe

Saknat dig. puss puss

2009-12-21 @ 11:30:13
Postat av: Ned!

Ash: ja avatar var bland dem bästa filmerna jag sett iår! Grymt gjord!



Lind: Tack babe! haha ja vet klockrena. Saknat dig med, men vi får ta igen allt på nyår! Men är du upptagen nu i veckan då för annars tänkte jag att vi kunde julklapps handla? puss

2009-12-21 @ 15:44:14
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Micho

haha koppen passar dig som handen i handsken sörrö ;)

2009-12-23 @ 22:08:43
Postat av: Ned!

Haha Mich din fis!

2009-12-23 @ 22:53:31
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Ned!

Haha Mich din fis!

2009-12-23 @ 22:53:36
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Ned!

Haha Mich din fis!

2009-12-23 @ 22:54:21
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0