Sunday

Juldagens utgång = kaos!
Jag och Linda hade det riktigt mysigt hemma hos mig där vi satt och drack, men sedan när vi skulle ta oss ut var det nästintill omöjligt att få tag i taxi till stan.
När vi kom fram till stan oh krogen var det 30 mins kö som gällde för att komma in och när man står i snö i öppna klackskor känns det som en evighet.

Väl inne träffade man en del vänner och bekanta som man inte sett på länge och sånt är alltid lika kul, men denna kväll var det bra ifall man kunde stå och dansa då det var väldigt mycket folk ute och dessutom träffar man alltid på mindre önskade människor, men sånt får man leva med!

Sedan mot slutet skulle jag och Lind skynda oss för att hinna med bussen hem då det var omöjligt att få tag i taxi så går inte min buss och detta får jag reda på 45 min efter att Linda åkt iväg med sin.
Så satt där på en bänk och hoppades på att bussen skulle komma, men lite trevligt sällskap fick jag ettag och sedan efter en timmes kyla och knappt någon känsel i fötterna fick jag tag på en taxi!
Kommer Ned gå ut nästa juldag? hm..
Dags för Dawsson creek och sömn, tatah!

Julafton:



Julgranen



Ready, set, go!



Mys



Jag & hjärtat



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0