Sunday

Julen har spridit sig i vår lägenhet!
Idag köptes bland det sista som ska upp och jag är mer än nöjd. Lite roligt att jag under shoppingen stötte på en släkting som jag inte sett på länge och hon sa att hon hela dagen hade tänk på mig och när jag var yngre då jag även som barn var helt galen i julen!
Sedan fortsätter jag söka jobb och kolla utbildningar som kanske passar mig bättre till höst och som sagt har hittat en Ky-utbildning med event som jag verkligen skulle vilja testa på!
Är ung och har inget att förlora vill se och leva denna värld och under min resa finna något som känns rätt.
Jag tror detta kommer gå bra så my dear beloved future in on my way!
Vi var även iväg och hjälpte mr pojkväns mamma med sin flytt hon har fått en lägenhet och nära oss också så nu är vi båda ganska slut! Grannen kommer över snart och sedan blir det en lugn mys kväll, tatah!
Neddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0