Thursday

Home sweet home!
Har vart på benen sen ett imorse så nu känns det skönt att få vila ut och dessutom missade jag sista avsnittet av mammas pojkar så nu ska jag sätta mig med grabbarna som spelar xbox och kolla på nätet där avsnitten finns på tv4:s hemsida ifall någon mer missat!
Idag var jag som sagt på intervju och kan berätta att detta var ingen arbetsintervju utan jag och 300 personer har blivit utvalda av flera tusen sökande att få vara med i en serie, mer säger jag inte!
Hade ingen aning om att så många hade sökt så väldigt kul att man kommit så här långt så nu är det 30 pers som får gå vidare till rond två vilket jag verkligen vill så håll nu tummar och tår!
Efter intervjun tog jag mig en runda på stan och ännu en gång skulle jag lyckas hitta klappar, men kom hem med ett par skor och tröja till mig själv! Kan det vara ödet eller är jag fortfarande i förnekelse?
Sitter här med riskakor, pyjamasbyxorna på och ska inviga mammas pojkar, tatah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0