Thursday

Mitt omvända dygn börjar verkligen gå mig på nerverna!
Igår kunde varken jag eller mr pojkvän somna tidigare än sju vilket är illa för då slutar det som sagt som det gjorde idag att vi vaknar upp kl. 16.00 igen!
Nej ikväll ska vi släcka hela huset och tvinga oss till sömns, men ser jag det från den ljusa sidan så kommer vi vara attans pigga till nyår kan man säga!

Nu ska vi i alla fall iväg och handla allt som kommer behövas till nyår och ta mig en titt och se vad mellan dags rean har att erbjuda. Stress, stress, men kommer jag hem med något fint från rean är jag nöjd, tatah!




Kommentarer
Postat av: Katta

hej gumms åker fram å tillbaka:P varit i sthlm är i gävle igen,vi får höras puss puss!

2009-12-29 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0